Direktlänk till inlägg 26 maj 2014

Sjuk idag!

Av Ebba - 26 maj 2014 13:06

  Hej! idag är jag sjuk och varit borta från skolan. Jag saknar mina vänner och hoppas att jag inte missar för mycket. Jag hoppas jag kan vara i skolan imorgon för då har vi föräldrakväll då våran klass ska bjuda på fika och ha några roliga aktiviteter med våra föreldrar. (vet inte vad vi har för akiviteter)   Aja jag ska iallafall baka bullar och chokladmuffins hoppas det blir bra! Vi har den här förädrakvällen för vi ska på klassresa dan efter skolavslutninen  och då måste vi samla in pengar så vi kan köpa godis och så till dom två dagarna. 


Jag tycker att det har varit ett fantastiskt väder i helgen jag har solat och badat med tre utav mina bsta vänner som är fantastiska. Det var ganska kallt i vattnet men det var svalkande ÅÅJOO föresten jag badade i lördags på vårat sommarställe med min lillasyster, lillebror och min fantastiska mormor.    Hejdå, måste plugga spanskaläxor tills imorgon! men ha det så bra  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba - 9 oktober 2014 19:03

Idag har jag såklart gått i skolan. Imorgon ska alla skolor i strängnäs åka på en fotbollsmatch under eftermiddagen isället för en stund av skolan som jag såklart ville gå på, allt för att slippa skolan. Nej men det är väl skönt att slippa skolan ibl...

Av Ebba - 8 oktober 2014 21:49

 Idag hade jag tänkt att prata lite om skolan och så. Jag tyker såklart att det är viktigt med skolan men inte alltid så kul. Jag har det jättekul i skolan med mina vänner och så men läxor.... det är bara för mycket ibland, vissa lärare säger att det...

Presentation

Hej! jag är en tjej som snart är 13 år bor i strängnäs och går på skolan Rogge. Jag har nyss skaffat den här bloggen på grund av min kompis som bloggar och jag tyckte det verkade kul så jag startade en själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards